We kennen het allemaal, spitsuur op de werkvloer. Alle lijnen bezet, klanten die minutenlang in de wachtrij staan of erger nog… klanten die niemand te spreken krijgen! De bereikbaarheid van een organisatie is van essentieel belang en onder het mom van het ‘nieuwe werken’ is de behoefte aan een flexibele telefoonoplossing des te groter.
Hosted Telefonie zorgt ervoor dat u altijd en overal bereikbaar bent en mocht het toch even niet uitkomen, zorgt Hosted Telefonie ervoor dat uw klanten altijd te woord worden gestaan. In dit artikel vertellen we u alles over Hosted Telefonie en waarom het zo’n belangrijke toevoeging is voor uw organisatie.
Wat is Hosted Telefonie nou eigenlijk?
Simpel gezegd is Hosted Telefonie dé communicatieoplossing voor de toekomst. Een plek waar vaste en mobiele telefonie samenkomen op basis van IP. Eigenlijk is Hosted Telefonie precies zoals de telefonie die u gewend bent, alleen dan in de cloud. Het verschil zit hem in het feit dat u niet belt via een telefoonlijn, maar via internet.
Alleen maar voordelen!
Nu kunnen we onszelf voorstellen dat u denkt: ‘Maar wat zijn nou eigenlijk de voordelen van Hosted Telefonie?’ Waar zullen we eens beginnen… Het voordeel van bellen vanuit een cloud is dat niet alleen uw telefoon, maar ook uw tablet, laptop en computer volwaardig onderdeel uitmaken van uw telefooncentrale. Zo kunt u kunt bellen vanuit elk gewenst toestel.
Een ander groot voordeel van Hosted Telefonie is dat klanten maar één nummer zien wanneer ze gebeld worden. Telefoonnummers en gebruikers zijn namelijk niet gekoppeld aan een locatie, maar aan een IP-toestel. Dat wil zeggen dat u zowel thuis, op locatie én onderweg kan bellen en gebeld kan worden op het zakelijke telefoonnummer. Dus bellen vanuit thuis met dezelfde professionele uitstraling als vanuit uw kantoor, dat is telefonie van de bovenste plank!
Daarnaast is besparen natuurlijk ook altijd fijn en dat is precies wat de ontwikkelaars van Hosted Telefonie ook dachten. In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale, is er voor Hosted Telefonie geen grote investering nodig. U betaalt alleen voor de functies die u gebruikt, u kunt de functies op elk gewenst moment aanpassen en daarbij bellen alle gebruikers binnen de telefooncentrale onderling ook nog eens gratis, check, check, dubbel check!
Cloud telefonie van telNEX
Altijd en overal bereikbaar met de Hosted Telefonie van telNEX! Wij zorgen voor een op maat gemaakte telefooncentrale die geheel in de cloud draait. Uw telefooncentrale wordt volledig naar wens ingericht. Zo bepaalt u zelf over het aantal toestellen, het aantal gesprekskanalen en de functies die u wilt integreren. Gespreksopnames, keuzemenu’s, openingstijden, voicemail, wachtrijen, noem het maar op! Als kers op de taart, u bepaalt zelf wat u wel en niet inbegrepen wil hebben, uw wens staat centraal.
Natuurlijk zit er een team vol ervaren en enthousiaste experts klaar om u advies te geven bij het maken van de juiste keuzes. Dus bent u nieuwsgierig naar de Hosted Telefonie mogelijkheden binnen uw organisatie? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!