Altijd en overal bereikbaar zijn vanaf elke plek op de wereld, bellen vanaf elk gewenst toestel en ook nog eens besparen in telefoniekosten… Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, toch is het zo! Met Hosted Telefonie bespaart u aanzienlijk op uw zakelijke telefoniekosten. In dit artikel leggen wij u uit hoe dat kan.
Wat is Hosted Telefonie?
Hosted Telefonie, wat is het nou eigenlijk? Simpel gezegd is Hosted Telefonie dé communicatieoplossing voor de toekomst. Een plek waar vaste en mobiele telefonie samenkomen op basis van IP. Eigenlijk is Hosted Telefonie precies zoals de telefonie die u gewend bent, alleen dan in de cloud. Het verschil zit hem in het feit dat u niet belt via een telefoonlijn, maar via internet. Wilt u meer weten over wat Hosted Telefonie precies is en waarom het zo’n goede toevoeging is voor uw organisatie? In dit artikel kunt u er alles over lezen.
“Pay– per-line”
Een telefooncentrale met geavanceerde mogelijkheden, dat klinkt als een grote investering, vooral voor kleine of middelgrote bedrijven. Echter, het tegendeel is waar! U hoeft geen dure investering te doen. Met Hosted Telefonie betaalt u namelijk niet per medewerker of per toestel, maar per gesprekskanaal. Hiermee bespaart u een groot deel van uw kosten. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt en kunt u deze functies op elk gewenst moment aanpassen.
Als kers op de taart bellen alle interne gebruikers van de telefooncentrale onderling geheel gratis. Is interne communicatie in uw organisatie van groot belang? Heeft u meerdere vestigingen of misschien wel vestigingen in het buitenland? Dan is Hosted Telefonie dé perfecte toevoeging voor uw bedrijf.
Besparen met telNEX
Met Hosted Telefonie van telNEX betaalt u een maandelijks tarief dat gebaseerd is op het aantal lijnen dat u gebruikt, ongedacht het aantal medewerkers of het aantal toestellen dat zij in gebruik hebben. Op deze manier betaalt u nooit te veel. Wel is het belangrijk dat u in de gaten houdt of het aantal beschikbare gelijktijdige gesprekken voldoende is. Mocht u dit willen upgraden? Geen probleem! Wij kunnen het aantal gesprekskanalen binnen een handomdraai verhogen naar het gewenste aantal.
Bent u benieuwd wat u kunt besparen? U kunt de prijs van uw telefooncentrale zelf berekenen en een vrijblijvende offerte opvragen. Natuurlijk zit er ook een team vol specialisten klaar om u te helpen met het berekenen van de kosten en het adviseren in het maken van de juiste keuzes. Neem gerust contact met ons op, wij zitten klaar om u te helpen.