Mis nooit meer een telefoontje met een antwoordservice

Callcenter Medewerkers als Antwoordservice

Staat de telefoon bij u ook altijd roodgloeiend en bent u niet altijd in de mogelijkheid om op te nemen? Mis nooit meer een telefoontje met de antwoordservice van telNEX. In dit artikel leggen we u uit waarom een antwoordservice de perfecte vervanger is van uw huidige voicemail!

Wat is een antwoordservice? 

Klanten de beste service bieden, dat vinden we belangrijk! Zo willen we bijvoorbeeld niet dat klanten lang in de wachtrij hoeven te staan en al helemaal niet dat ze uiteindelijk door niemand te woord worden gestaan. Een antwoordservice biedt hiervoor de ultieme oplossing.  

Eigenlijk is het heel simpel, een antwoordservice is een overkoepelend woord voor een groep externe callcenter medewerkers die klaar zitten om uw klanten te woord te staan. Ideaal wanneer u zelf niet altijd in de gelegenheid bent. U kunt, wanneer u maar wilt, telefoontjes doorschakelen naar deze externe partij en zij zullen uw klant vervolgens te woord staan. 

Volwaardige medewerkers 

Nu horen we u denken: “Maar externe callcenter medewerkers hebben toch niet de juiste kennis om mijn klanten te woord te staan?” Dat is zeker niet het geval! Als afnemer van een antwoordservice bepaalt u zelf hoe de conversatie tussen de callcenter medewerkers en klanten zal verlopen. Samen met de callcenter medewerkers neemt u de belangrijkste zaken binnen uw organisatie door. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan de tone of voice, veelgestelde vragen, de openingstijden en ga zo maar door 

Ook bent u in de gelegenheid om een script op te stellen. De callcenter medewerkers nemen samen met de beller het vooraf doorgelopen script door en zo kunnen zij uw klanten de beste service biedenHoud de medewerkers op de hoogte over ontwikkelingen binnen uw bedrijf en u zult merken dat ook zij meedraaien als volwaardige medewerkers. 

Om ervoor te zorgen dat u geen enkel telefoontje misloopt, werken de callcenter medewerkers in een CRM-systeem. Na elk inkomend gesprek wordt er een support-ticket aangemaakt en zo kunt u altijd terugzien wie er heeft gebeld en het vanaf hier zelf weer oppakken. 

De antwoordservice van telNEX 

Bij telNEX heeft u de mogelijkheid uw telefooncentrale geheel naar wens in te richten. Naast een scala aan functies die standaard inbegrepen zijn, bieden wij ook een mogelijkheid tot een antwoordservice. Dus staat uw telefoon roodgloeiend? Is iedereen binnen uw organisatie in gesprek? Of heeft u gewoon even een momentje maximale concentratie nodig? Geen stress! telNEX zorgt ervoor dat er altijd iemand klaar zit om uw klanten te woord te staan. 

Bereken de prijs van uw telefooncentrale hier, ontdek de mogelijkheden en mis nooit meer een telefoontje met de antwoordservice van telNEX.

Recommended Posts