Telefonie à la 2021

Onderweg bereikbaar met telNEX

De rol van telefonie in organisaties groeit als een speer en zal in de toekomst niet stoppen met groeien. Digitalisering, thuiswerken, allemaal factoren waardoor telefonie een flinke groei doormaakt. We verlangen naar optimale bereikbaarheid, gebruiksvriendelijke middelen en een scala aan opties die een organisatie verbeteren op gebied van telefonie. Een telefooncentrale in de cloud is daarom geen overbodige luxe in deze tijd. In dit artikel leggen wij u uit waarom zo’n telefooncentrale ook úw organisatie een handje kan helpen.

Bereikbaarheid

De beste service verlenen, dat is waar veel bedrijven zich tegenwoordig mee proberen te onderscheiden. De klant is koning en hij of zij verdient de beste service. Dat klopt, maar die serviceverlening is zo gemakkelijk nog niet. Een dooddoener op dit gebied is bijvoorbeeld de bereikbaarheid van een organisatie. Op het moment dat een bedrijf niet bereikbaar is, kan dat funest zijn voor de servicebeleving. Daarnaast brengt u er natuurlijk ook de klanttevredenheid mee in gevaar en dat is een no-go!

Om te zorgen dat de bereikbaarheid van uw organisatie in orde is, kunt u bijvoorbeeld een keuzemenu of een wachtrij implementeren. Op deze manier zorgt u ervoor dat klanten weten waar ze aan toe zijn en niet onnodig lang aan de lijn blijven hangen. In geval van extreme piekmomenten kan een antwoordservice ook goed van pas komen. Deze zorgt er namelijk voor dat uw klanten áltijd te woord worden gestaan.

Mobiliteit

Mobiliteit wordt steeds belangrijker. Veel werknemers zijn tegenwoordig namelijk ook buiten het kantoor te vinden en dat betekent dat het gebruik van de mobiele telefoons voor werkdoeleinden ook groter wordt. Of u nou vanuit uw thuiskantoor werk, een flexplek, onderweg in de auto of op locatie bij een klant, uw bereikbaar is belangrijk op elk moment en op elke plek.

Een VoIP oplossing zorgt ervoor dat uw werknemers de mogelijkheid hebben om vanuit elke gewenste plek te kunnen bellen met het vaste nummer van de zaak. Zo behoudt u de professionele uitstraling van uw organisatie en worden medewerkers niet op hun privénummers gebeld. Daarnaast zorgt die mobiliteit er ook voor dat de bereikbaarheid omhoog gaat, handig!

Feedback

Verbetering is the key! Om telefonische communicatie zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen zijn er een tal van opties en mogelijkheden. Die mogelijkheden zullen de bereikbaarheid en mobiliteit van uw bedrijf zéker doen groeien, máár het beste resultaat haalt u natuurlijk uit feedback!

Zo kunt u uw werknemers bijvoorbeeld trainen aan de hand van gespreksopnames. Daag uw werknemers uit om eens te kijken waar de verbeterpunten liggen, vraag klanten wat zij wel en niet fijn vinden tijdens een telefonisch gesprek en laat uw bedrijf groeien!

De telefooncentrale van telNEX

Bij telNEX zorgen we voor een op maat gemaakte telefooncentrale die geheel in de cloud draait. Uw telefooncentrale wordt volledig naar wens ingericht. Zo bepaalt u zelf over het aantal toestellen, het aantal gesprekskanalen en de functies die u wilt integreren. Gespreksopnames, keuzemenu’s, openingstijden, voicemail, wachtrijen, noem het maar op! Als kers op de taart, u bepaalt zelf wat u wel en niet inbegrepen wil hebben, uw wens staat centraal.

Natuurlijk zit er een team vol ervaren en enthousiaste experts klaar om u advies te geven bij het maken van de juiste keuzes. Dus bent u nieuwsgierig naar de Hosted Telefonie mogelijkheden binnen uw organisatie? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder! Bent u nieuwsgierig naar de prijzen? Vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan!

Recommended Posts