Antwoordservice

Op zoek naar een antwoordservice? telNEX biedt de beste manier om uw klanten altijd te woord te staan, met meer mogelijkheden dan een doorsnee voicemail.

Heeft u even geen tijd? Wij garanderen dat er altijd iemand opneemt die uw agenda kan beheren en een ticket aan kan maken in het supportsysteem.

Altijd en overal bereikbaar met Hosted Telefonie

Denk verder dan voicemail

Bellen klanten of andere relaties nét als er even niemand bereikbaar is?

Een voicemail is onpersoonlijk en kan bovendien geen opvolging verzorgen. telNEX voorkomt dat klanten afhaken omdat ze liever geen voicemail inspreken of omdat ze balen dat ze niemand aan de lijn krijgen.

Callcenter Medewerker Antwoordservice
Callcenter Medewerker Antwoordservice

Altijd te woord gestaan

Bij telNEX zorgen we voor een professionele antwoordservice, waarmee we garanderen dat iedereen die belt altijd te woord gestaan wordt.

Dus is er even niemand bereikbaar? De callcenter medewerkers nemen op met uw bedrijfsnaam en doorlopen samen met de beller een vooraf afgesproken belscript.

U ontvangt per e-mail een notitie van het gesprek, zodat u altijd op de hoogte bent van wie er heeft gebeld. Dit vormt een handige reminder om de klant terug te bellen.

Callcenter Medewerker

Mis nooit een telefoontje

Bent u benieuwd naar de prijzen en de geavanceerde mogelijkheden van de antwoordservice? Neem gerust even contact met ons op!

Antwoordservice met agendabeheer en ticketsysteem

Onze antwoordservice is uit te breiden met agendabeheer en support-tickets.

De callcenter medewerkers beheren de agenda of maken een ticket aan binnen uw contactsysteem. Hiermee is de beller geholpen en kunt u het vanaf daar zelf weer oppakken.

Gezamelijke agenda in de cloud