Wachtrij

Wachten is nooit leuk, daar zijn we het allemaal over eens. Bij telNEX bieden we een scala aan handige opties die ervoor zorgen dat de wachttijd van de beller verlicht wordt en u nooit een telefoontje zal missen.

Niet alleen wordt de wachttijd verlicht met een leuk muziekje naar keuze, ook de positie van de beller in de wachtrij wordt regelmatig benoemd. Zo weet de beller waar hij of zij aan toe is en dat maakt de wachttijd een stuk verdraagzamer.

Daarnaast kunt u bellers ook de mogelijkheid bieden om op een later tijdstip teruggebeld te worden. Met één druk op de knop kunnen bellers ervoor kiezen om teruggebeld te worden zodra alle lijnen binnen uw bedrijf weer vrij zijn. Ideaal wanneer een beller geen haast heeft en uw telefoon roodgloeiend staat.

Besluit een beller toch om definitief uit de wachtrij te stappen? No worries! Bij telNEX heeft u de mogelijkheid gemaild te worden met de gegevens van de bellers die u niet te woord kon staan. Zo kunt u de beller op een later tijdstip te terugbellen; dat is service van de hoogste plank!

Laat klanten wachten in een telefonische wachtrij

Veelgestelde vragen

Ja, als deze limiet is overschreden kan de beller gevraagd worden om later teruggebeld te worden, of er kan een andere bestemming worden ingesteld.

Ja, u kunt een wachtmuziek of stilte naar keuze instellen, houd wel rekening met eventuele licenties op muzieknummers.

Een medewerker kan zichzelf aan- of afmelden voor wachtrij gesprekken.